Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je úte 19 lis 2019 05:41




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 Chybné naúčtování 
Autor Zpráva
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Registrován: stř 22 úno 2012 01:38
Příspěvky: 34
Odpovědět s citací
Příspěvek Chybné naúčtování
Po třetí během 4 let (ještě, že tak) se mi stalo, že mi pokladní naúčtovala nějaký chod, pamlsek nebo pití navíc, a to jsem chodil 4-5x týdně na obědy a na večeře co nejmíň (abych ušetřil :|). Stalo se mi to v různých menzách (Purkyňova, FSI), v ostatních zatím ne (možná o tom jen nevím :shock: ).
Naposledy mi naúčtovala navíc bagetu za 31 Kč (cena skoro jak můj hlavní chod) - abych řekl pravdu, koutkem oka jsem BAGETA na tom nevýrazným displeji viděl, ale byl jsem na odchodu, tak jsem si říkal, že to nebylo moje nebo, že to smázla - a bylo, jak jsem zjistil za dva dny na webu (dřív jsem si nevzpomněl na kontrolu).
Jednou jsem si troufl zdržovat při podezření a zeptal se jestli mi tam neúčtovala pudink (bylo to tam na displeji) - tehdy ta pokladní (zas jiná) kvapně a nevrle odpověděla něco jako: "Ne, já už jsem vám to vymazala" (že to tam sice dala, ale vzápětí smázla) :-s .

Dají se tyto omyly (překlepy) pokladních zpětně reklamovat? Třeba druhý den - protože operace s průkazem se na webu aktualizují tipuju tak po 6 hodinách nejdřív (např. po obědě to tam ještě nebylo)? Nebo si musíte vypěstovat bystrý zrak, nerozptylovat se hlučným prostorem jídelny a frontou a bedlivě pozorovat zelený displej, kde ta kostičkovaná písmena lítají jako blesk podle natrénovaných rukou pokladní.
Další možnost je odejít se najíst a srovnat si v hlavě, jestli jste viděli na tom displeji překlep, nebo to mohlo být jídlo už někoho jiného (zvážit možnosti) a pak se případně odvážit v plném provozu zastavit frontu a zeptat se pokladní, ať mě tam prosím najde moji platbu (nevím, jak složité je to najít) a zkontroluji si to - ale to mi už zas nemusí věřit, že jsem tam třeba tu bagetu neměl.

Jaké jsou možnosti řešení těchto situací, ví někdo :-k ? Stalo se někomu něco podobného? Kontrolujete si operace na kartě 8-[ ?


ned 24 úno 2013 01:33
Profil ICQ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 08 říj 2009 22:40
Příspěvky: 380
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Chybné naúčtování
Pokud vím, tak reklamovat jde jedině na místě.

Bohužel je tady trochu jiná mentalita než v jiných zemích světa např. USA. Tam údajně zavoláš někomu a spleteš si číslo. NP stačí pak brknout operátorovi, říct co se stalo a on zruší poplatek za poslední hovor. Byl bych moc rád, kdyby to podobně fungovalo i u nás, ale asi by to tak nešlo, alespoň ne zatím.

_________________
Tomáš Mejzlík
Studenti pro studenty http://www.facebook.com/spsfekt
SKAS VUT https://www.facebook.com/studentiVUT


ned 24 úno 2013 10:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Odpovědět s citací
Příspěvek Re: Chybné naúčtování
zde by bylo resenim davat kazdemu "ucet", jak tomu je napriklad v menzach MU (vim o Academic restaurant), aspon by si to clovek hned zkontroloval...


stř 27 úno 2013 22:19
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Můžete zakládat nová témata v tomto fóru
Můžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz